Ber inte om ursäkt..

Jag satt igår och tänkte nästan be om ursäkt  eftersom nån tagit illa vid sig av sånt jag skrivit i bloggen tråkigt nog..
Men vid närmare eftertanke så ser jag ingen anledning till att be om ursäkt för min egen åsikt och saker som hänt i mitt liv, när de är min blogg de handlar om? Är de så att sanningen är så hemsk, eller att mitt liv stör på nåt  sätt så skit i att läs min blogg då?! De är ju ingen som är tvingad att läsa..

Nu snart ska jag kliva upp ur sängen, men jag är bra seg.. Låg uppe o pratatade till närmre 03 inatt, sen vid 07 så fortsattes de med renovering av lägenheten ovanför..och då va de inte lätt att sova.. :P
Snart ska jag,My & Johan åka in till kristinehamn, kolla på kingsroad tattoo för att My så gärna vill att Rebecka ska göra hennes nästa också, gå och luncha,sen vet jag inte?
Men, duschen först!!

Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0