Weeeeeeei! :D

Hallå där, dagen på jobbet idag gick snabbt av nån anldening, va så varm dock... Skulle vilja ha ett par pösiga shorts på mig när jag sitter i kassan.. Känns ju som de är röv-värme i stolen eller nåt! :P
Va så laddad tills jag skulle sluta jobbet 15.00 så att jag kunde räjsa hem, KASTA AV MIG KLÄDERNA, på med bikini, ner till näsets hundbad & BADA!! Så jävla skönt va de.. simma lite, va verkligen inte kallt, skulle tippa på sådär 24 grader :)
Om ni undrar varför jag valde hundbadet så är de mindre folk där, inte så kul att komma själv till en stor badplats kanske & se ut som ett mobboffer?
Till min förvåning kom Familjen Hylén/Sjögren ner till stranden med lilla söta Izabella & stora Leo :D
Kul att träffa dom en stund & stri lite skit innan de blev dags för ett besök på kära Willys som kund..

Handlade lite smått & gott att ta med till stranden imorn :D för imorn är de jag & Slepicka som ställer alarmet,packar kylväskan & ger oss iväg för att pressa! Guuuuu va gött!! Längtar redan efter att få bada igen, älskar att simma runt i sjön när de är så varmt.. Emelie är ju dock en äkta bad-kruka så jag lär väl få bada ensam.. :P

Nu äre dags för mig att laga lite mat :D

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Kicki

oh va skönt för dig att få vara ledig! nästa sommar, då är de du och jag och våra väckarklockor är livs levande ;)

2008-07-26 @ 21:08:36
URL: http://kicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0