Påtagligt..

Jag har innan idag alltid sagt att jag vill jobba tills bebisen ska födas, för att få tiden att gå fort.. vilket den inte gör när man bara går hemma! Men idag jobbade jag från 12.00-21.15... Och min kropp är numera DÖD..
Benen, svanken & ont i magen?! Kände mig haltande & lik en pansionär när jag gick runt nu på kvällen, tog mig en kort vila i massage stolen på min rast i hopp om att ryggen skulle bli lite bättre, men de gjorde så ont att jag inte ens pallade massagen.. Så jag får nog överväga saken en gång till, om jag känner mig såhär död redan nu när jag jobbat vill jag inte veta hur jag skulle känna mig efter en sån här dag sen när jag är FET!
Men jag kanske inte ska klättra på stegar & plocka ner tunga grejer från överhyllan som jag sysselsatt mig åt idag? Kanske är där felet ligger, kanske bär fel eller nåt..

Nej nu ska jag sluta klaga :D Så illa är de inte, bara jag som är känslig!!
Haha..

Nu får de bli lite onyttig kvälls mat här.. sen sova tidigt tror jag!

Kommentarer
Postat av: carro

du kan ju faktiskt få havandeskapspenning from 60 dagar innan BF..tror nog ej att du kommer jobba dom sista 60 dagarna ändå..och dom går ortoligt fort faktiskt kan ja lova

2008-07-24 @ 21:40:41
Postat av: jessica

jobba inte om du mår dåligt!!!

duoch barnet måste vara friska lääänge :) så viktigt är inte jobbet...

2008-07-25 @ 20:03:50
Postat av: mormor

Hej Lille Elin

Läser din blogg och vill bara säga att

jag är stolt över dig hjärta,

kämpa på du vet att

DIN familj står bakom dig och

vi älskar dig all i hopp

puss o kram

mormor

2008-08-06 @ 12:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0