Namnsdag!

Idag är de Elin & Helena som står i almanackan!
Grattis till dig Elin, hur firade du din stora dag?

-Joo, jag började dagen med att konstatera att jag är förkyld!! Ont i halsen, fet huvudvärk, och fortfarande denna kosta..
Kollade läget hur Frida mådde som låg på soffan, kvällen igår blev ju tidig pga för mycke alkohol för fridas del..
Vi åkte till kristinehamn, släppte av henne hemma & åkte sedan hem till min kära mor för ett besök..
De blev en sväng ut till A9 där vi släppte Wilma & vandra runt lite, innan vi åkte till moster för att kolla läget med dom, och även borsta Wilma lite.. Djurplågeri tyckte hon; Välbehövligt, tyckte vi!

Sen bar de hem till mamma, hon bjöd på mat + en matlåda tills imorn.. GÖTT!

Därefter tog vi oss ett besök till Maxi, där inköpet blev 3 body´s. va tvungen att fynda på deras rea, långärmad body 19:-
Köpte även en Havandeskapsolja av märket Veleda, nåt som förut bara funnits i hälsobutiker men som nu Maxi hade i sin hälsohylla! :) Denna finns för att förebygga hudbristningar vid graviditet..
179:- och den kanske inte alls funkar.. Men helt klart värt ett försök anser jag!
Linda(som tipsade mig om denna) hade använt den under sin graviditet & hade inte fått några bristningar, men de kan såklart va annat som spelar in där.. Men hur som hellst, även om man inte kan slippa ALLA bristningar, så är man väl glad om de blir nån mindre? Helt åt helvete kan de väl inte vara eller vad tror ni??! Än så länge finns ju inga bristningar på min kropp.. Men de är ju en tid kvar..

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Moster

ja, det var roligt att få se bulan..

att den växer sakta men säkert.

Kram

2008-07-31 @ 20:17:44
Postat av: Moster igen

Grattis på namnsdagen

Kram

2008-07-31 @ 20:19:14
Postat av: tilda

Grattis Grattis! :)

2008-07-31 @ 20:25:41
URL: http://tfossmo.blogg.se/
Postat av: Melinda

Grattis på namnsdagen :)

Va kul att du köpte bodys :D gäller att fynda när man hittar nåt billigt !

2008-08-03 @ 14:58:35
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0