Morgontrött...

Jajamen, idag är jag uppe i skaplig tid, har hunnit gjort mig iordning & försökt tvinga i mig lite yoghurt, frukost-problem-människa som jag är får jag inte i mig nått vettigt såhär tidigt.. Snart bär de av till mitt jobb, kort pass idag..
07:45-13:00.. Därefter så blir de hem för att sova lite middag, ladda för ikväll..

De ser ut som om Frida & Sofia ska komma hit, Frida vill fira av sin semester litegrann så hon skulle supa?! :O
Haha, gött för henne.. Kanske blir de även ett besök på Club Sanremo!? Eller hur de stavas.. :P
Jaa vi får helt enkelt se vad dagen bjuder på! Men en sak vet jag säker, och de är att imorn, tordsag!
Då hade de blitt nåt konstigt med schemat, så JAG är ledig, tro de eller ej! :D
Sova länge? Jaa, de blire nog.. :P

Nej nu är de dags att bege sig!

Ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Kicki

wooho :) har också kort dag idag 9.30-16. sen är ja ledig i 4 dagar :)

ha en bra dag!

2008-07-30 @ 08:53:15
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Malin

jag städar på davab en fabrik i storfors, ja det är bara sommarjobb tur det för det är så tråkigt.

får se vad som blir sen om det blir dagis eller något annat.. Jo det är bara bra med oss hur är det själv då?

Tack så mycket

2008-07-30 @ 09:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0