Ikea!

Som jag avslutade mitt förra inlägg skulle jag ringa min grillmästare & fråga vad som stog på schemat för dagen..
Hon va som vanligt bakis;) Vi beslutade oss för en tur till örebro/Ikea..
Efter mycket om och men kom vi iväg.. och med oss hade vi " Ett par negrer" som Emelie utryckte de.. :P
Nicklas: " Jag är faan ingen neger, han kanske är de men inte jag "
Nej Nicklas, vi vet att du är halv-indier and that´s okey!

Aja, de blev en snabb tur dit..ett besök på Ikeas restaurang för att äta lite köttbullar.. :P
Ett varv i butiken för att leta grejer till Emelies lägenhet som vi inte hitta.. :(
Jag såklart kom inte ut tomhänt... Jag är en impuls-människa och älskar impuls köp!!
De blev en säng idag! :D Man får passa på, de är ju inte varje dag man har med sig några som kan hjälpa till & bära!
  

De va riktigt trevligt iallafall och jag blev tillslut ganska nöjd med min söndag trotts detta skit väder!!

När vi kom tillbaka till stan handla vi lite chips, godis osv.. Emelie & Nicklas skulle se på Morgan Pålsson filmen & jag föll för de onyttiga i affären också såklart..
" I´m from sweden..ABBA, IKEA, allemansrätten" Hahaha...
Så jävla bra.. Morgan Pålsson!

Ha en fortsatt trevlig söndag! :D
För de ska iallafall jag ha!

Kommentarer
Postat av: mamma

Din lillebror E kanske kan ärva din gamla säng? Kram

2008-07-21 @ 00:23:01
Postat av: carro

har en nästan likadan säng..fast min e vit..hihi

2008-07-21 @ 20:33:18
Postat av: Melinda

imorgon ska du på ultraljud :D <3

2008-07-21 @ 21:20:50
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0