I´m back!!

Yes, nu har jag haft ett litet blogguppehåll..samlat mina tankar efter svek, knas & gnat..
Har velat ordna med lösenords skyddet & funderat lite mer innan jag skrivit här..
Jag är en skriv-nörd! Under dessa dagar då jag inte bloggat har jag iställer klottrat ihop massa sidor av tankar, text & mind-maps i ett kollege-block.. Tycker de samlar tankarna litegrann åtminstone vilket jag behövt dessa grubbliga dagar!!

Just nu, ledig helg! Avklarat mina veckor i frukten och återgår nu till vanliga schemat, med frukt bara en gång i veckan..
SKÖNT att slippa tänka på de ansvaret.. :P SOVA LÄNGE vissa dagar iställe för att gå upp 06-07 varje morron! Me like..

Idag gick jag dock upp tidigt ändå, jag åkte till Köping tidigt imorse med min kusin och hennes hundar Aurora & Totte..
2 gosiga berner, så goa hundar verkligen! Riktiga små krambjörnar, eller ja, små vet jag inte.. :P
Internationell hundutställning där va de iallafall,konstigt jävla väder, träffade även Wilmas uppfödare där & Wilmas kullsyskon Nemo, som förövrigt vann sin klass och blev bästa hane den stilige herren.. Alla beardisar va så fina & fluffiga nu när dom va fixade till utställningen, bara saknade Wilma under hela tiden jag såg dom, så underbara hundar! Synd bara att päls-jobbet är en plåga..
Imorn är de dags för Wilma att få sig en omgång av kammen! ;P Hon HATART!!

Jag längat tills tisdag!! Ge mig tisdag NU,NU,NU!!!! :D
None

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja på denna bild är hon ju snygg..... ha ha!! Kul att Du bloggar igen! Kram

2008-07-19 @ 20:56:47
Postat av: sofie

tack=) va snällt att ja får fortsätta fast du inte ens känner mig=) hopaps allt går bra m magen???

2008-07-19 @ 22:24:25
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: Åsa

Svar: Nejdå.. det är blir kanon =) nu kan ju ingen annan läsa vad du skriver förutom de du godkänt, inte krångligt alls =)

2008-07-19 @ 23:56:20
URL: http://inva.blogg.se/
Postat av: sofie

ååhhh va mysigt...ul va de coolaste =) fan va kul för dig=)

2008-07-20 @ 10:15:40
URL: http://mammatillalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0