Tisdag!

Sov helt konstigt så jag gick upp på tok för sent idag..
Idag är de tisdag, och alltså 2 veckor kvar till Kiddos beräknade födelse..känns sådär faktiskt!
Jag tror ju att de kommer dra ut på tiden och att Kiddo kommer födas långt efter sitt BF.. Så jag har inte brytt mig om att fundera så mycke, men när jag skrev med Kicki igår som äntligen fått sin lilla Kevin så mådde jag nästan dåligt när edan kom på tal.. :S Puuuh, en del säger ju att man inte orkar utan den osv, att man tycker de är värt den efteråt..
Men med den känslan jag får i kroppen ens med tanke på den så tror jag nog att jag ska försöka med bara lustgas så länge de bara går, kanske går åt helvete men..försöka duger väl?

Igår kväll skickade Lisa över lite foton från julbordet, blev ganska full i skratt faktiskt.. de är som hon säger, att alla på jobbet är linslusar!! :D Kan ju ladda upp några bilder för att visa :D
En bild som jag skratta så jag tjöt av va en bild på Lilja när han försöker sig på en Scenkenberg pose som han kallade de! :D Men jag väljer att inte ladda upp den här i bloggen, kanske inte är så populärt från hans sida om jag lägger ut sånt:) Han är iallafall rolig!




     

Kommentarer
Postat av: Kicki

jag sa ju att den helt klart va värt de :) och den lilla stund de tar att sätta in den tänker du inte på sen :) sen upplever ju alla den olika.

sen finns de ju så mkt annat du kan få! morfin, det va jätteskönt kan ja lova!! jag sov 2 timmar på att få de så jag orkade med resten.. 2timmars sömn med värkar.. då kanske du förstår hur skönt de va att få den.. :D

2008-12-09 @ 14:10:44
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: jessica

guuuu va snygga vi är ;) NOOOOT! haha, lilja är den bästa!

det kiommer gå bra att föda vet du, lovar att tänka på dig, sen klommer jag och hälsar på bb :D

2008-12-09 @ 17:11:44
Postat av: Flisan

Åhhh Willys!!!

2008-12-09 @ 22:15:28
Postat av: Anonym

hej, läste din blogg, har sj fött 2 barn i kga, o du, fundera inte på smärtlindring för mkt, jag lovar att när du väl är där så hjälper de dig med det som är bäst, man är ganska "borta" i huvudet under skedena så att säga, med nr 2 var jag dock medvetande o kunde välja (hade tysta värkar) men jag valde endast lustgas o den räcker, (hade enbart denna båda ggr). fokusera mer på att du snart har din bebis hos dig, resten är en baggis :) ut kommer de på ett eller annat sätt! Lycka till o NJUUUUT av bebis tiden!!!

2008-12-10 @ 21:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0