Tiden går fort..

Idag gick jag in i v.39...13 dagar kvar till BF.. Helt ofattbart hur fort tiden gått.. tyckte de va nyss jag stog där i valet & kvalet och tyckte att allt kändes helt piss, folk tjata till höger & vänster osv.. Men men, nu rullar de på och snart så har jag Kiddo i min famn, och jag har liksom anpassat mig efter situiationen.. Jag kan inte tycka att de känns speciellt jobbigt att vara ensamstående blivande förälder, eftersom jag vet ju inget annat! Och jag är så himla förberedd och inställd på att vara ensam, och de har jag ju varit under en längre tid, visserligen så har rykten och lögner hit & dit skapat vissa tvivel ibland men sånt släpper man ju och går vidare! Jag känner mig iallafall just nu ganska stark, och de är väl tur de? :)

Jag har till och från fått några anonyma kommentarer där någon frågar om vem pappan är..
De har ni inget svar på här i bloggen, jag känner som så att ni som känner mig/"pappan" och läser min blogg, ni vet ju..
Och alla andra som bara är nyfikna behöver helt enkelt inte veta..
Jag vill och tänker inte "hänga ut" pappans namn i bloggen, finns ingen som hellst anledning till det!
Han har gjort sitt val, han kommer inte vara delaktig och de respekterar jag.. Så ni som frågar får helt enkelt nöja er med att vara nyfikna, här i bloggen kommer han fortsätta att heta "pappan" de gånger han nu nämns...

Kommentarer
Postat av: sara

Jag vet fortfarande inte vem pappan är:P Hehe. Fastjag känner dig har jag ingen koll alls på det. Men som du säger, du ska absolut inte berätta för nyfikna som inte känner dig vem d är. Kram Sara

2008-12-10 @ 19:31:18
URL: http://sgoldson.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Är du nervös ännu?

2008-12-10 @ 19:49:43
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: mormor

Hej hjärta

Inte långt kvar nu gumman ;) ser verkligen fram i mot att hålla min lille barnbarnsbarn i famnen att bli"gamal mormor";)

Läst den tokigt inläg, att folk orka, jaa det e bara att skratta åt eländet :=)

Tur du e stark Elin :=) vi ses snart

kramis

2008-12-10 @ 20:02:05
Postat av: - ● Rebecca ● -

D kommer nog gå jätte bra ska du se!

Men försök hålla lugnet och koncentrationen,annars tar d bara onödigt låg tid för att du inte fokuserar. haha

2008-12-10 @ 20:04:58
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej jag har faktist förstått att jag nog inte vet vem d är :) Hehe, så jag har inte frågat :) Jo det blir många julklappar. Men det blir nog sista året det blir till alla. Hehe. Kramar

2008-12-10 @ 21:14:52
URL: http://sgoldson.blogg.se/
Postat av: "Bloggläsaren"

Hej! Tycker det är strongt av dig att inte lämna ut pappans namn. Det är ju annars lätt att känna att han åtminnstone kan få bli uthängd för det han gör dig o bebisen. Men jag tycker du verkar vara en oerhört fin person Elin,så pappan ska vara tacksam för att hans barn får en mamma som dig!

2008-12-12 @ 10:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0