Speedad!

Ikväll har jag varit speedad av trötthet tror jag, när jag kom hem kände jag mig i stort sett död..
Åt lite mat, tog en dusch & öste upp alla grejer på bordet för att se vad jag handlat egentligen..la mig på soffan för att se på en film på tv som visade sig inte vara nån bra film så nu har jag istället bytt gardiner i köket till julgardiner, tvättat och slagit in alla julklappar.. Så nu har jag fått en riktig julkänsla helt plötsligt! :D

Nu äre bara kvar att springa fyra våningar ner för att hämta tvätten, och såklart hänga den..
Sen ska jag faktiskt försöka mig på att sova, tror inte de är några större problem :P

Nattinatt! :)


Kommentarer
Postat av: Moster

Ja du har börjat "bygga bo" då är det snart dax...

Ska bli spännande att höra vad du köpt !

Kram

2008-12-07 @ 23:24:06
Postat av: mormor

Hejsan Elin

jaha jaha så du har städdat ;) då e det inte långt kvar :=)sååå spännande,

kram hjärta o nattie natt

2008-12-07 @ 23:33:40
Postat av: beetty

Mysiga kommentarer från din familj dufått =)

aaah om du ligger under må de vara en mini bebis ;).. jag låg över med båda barnen, inte mkt då men ändå.. magen mätte 38 med Telma iofs sist jag va till BM o de va en dag innan o med Teo 33 cm innan förlossningen =)..



Hoppas bebis vill komma snart

2008-12-08 @ 09:50:03
URL: http://freshing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0