Glad helg..

Denna helgen är en såndär bra helg, då man har lite roliga saker på schemat! :)
Igår satt jag & Emelie här och åt tacos och kollade på Idol, visserligen började de snarka från Emelies hörna ganska så tidigt men, hade ju iallafall sällskap..:P
Vi "busringde" en smålänning också! Men de va inte så roligt..

Idag är de lördag, och jag är helt laddad inför kvällen!
Halv sex ska vi samlas vid jobbet, och åka iväg på julbord.. Ser fram emot att få kasta på mig lite smink och min nya klänning! :) Har ju vart osminkat och mjukis nu ett tag.. :P Ser även fram emot att få umgås en hel kväll med alla mina underbara arbetskamrater! Låter kanske sjukt att man gillar sina arbetskamrater så mycket?
Men de gör jag! Saknar dom nu när jag varit från jobbet några veckor.. ändå har jag hunnit vara där på 2 besök :P

Inatt kommer mitt alarm väcka mig, då jag fått allderles för få timmar sömn..
Bara för att vi ska åka till ULLARED! :)
Jag kommer vara trött, och jag kommer ha ont i kroppen och få använda kundvagnen likt pensionärerna använder sin rulator.. Men vad gör de? :)


Trevlig helg alla!!


Kommentarer
Postat av: helen

Kul att få klä upp sej lite:) Förstår hur du menar...Hehe jag bor i mina mjukis... Ullared, kul kul. Hoppas du hittar massor. Jag ska dit i vecka. Ska handla massor till noah:)

2008-12-06 @ 12:58:53
Postat av: anna-maria

du ser jatte fin ut pa bilderna elin :) kan tanka mig att magen kommer vara ganska stor nar jag kommer hem :)

hoppas allt ar bra med dig!

2008-12-07 @ 08:22:25
Postat av: jessica

guud va kul det va att träffa dig :) måste ses snart igen! kul med ullared, vilka ska du åka med? pussis

2008-12-07 @ 10:21:02
Postat av: Melinda

Det är alltid skojj att få klä upp sig och komma hemifrån :) och ullared är ju bra jäkla skojj det också :D hoppas du hittar massor!

2008-12-07 @ 18:34:05
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0