Eld & en söt lillebror!

Ikväll fick jag nog av att sitta hemma så jag tog en tur till björneborg, hälsa på pappa!
Vi gick över till farmor för att säga hej till kusin, faster+flickvän som numera bor hos farmor tillfälligt då deras hus olyckligt nog fattat eld igår morse :( Där snackar vi tur i oturen ändå.. Mycke saker och en katt gick upp i eld, men dom själva klarade sig bra och det är jag nöjd med!
Det var iallafall trevligt att träffa dom, och se att dom mår ganska bra trotts omständigheterna..det är så himla otäckt på nåt sätt att sånt händer, man tror ju inte att sånt händer en själv eller människor i sin omgivning..

Min lillebror är så jäkla rolig alltså! Måste få berätta om dagens grej..alltid är de nått!
Anton 7 år: Elin, du vet..VI alla människor är däggdjur..
Så då har man ett ägg här nånstans, jag vet inte exakt var men de sitter iallafall ungefär här (
pekar på sin axel) Sen när man är vuxen nån gång så trillar ner i magen och växer där..
Och vet du, sen..då växer en bebis där inne i ägget! Och tillslut, när magen är så stor som din, då kläcks ägget och då ligger en bebis där i magen som är jätteliten!

Han va så söt när han berättade så jag kunde inte såga honom genom att skratta eller säga emot honom.. Men frågan är var han lärt sig den typen av biologi? Eller va de så de gick till kanske när Kiddo hamnade i min mage!? ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja du.. underbara barn.. =) goa e dom ialla fall.. Men nu vet vi ju alla hur ett barn blir till.. vi måste ju ha lärt oss fel på biologin i skolan.. ;) GO JUL på dig!!

2008-12-23 @ 17:01:11
URL: http://luckybec.blogspot.se
Postat av: jessica

hahha, ja om adam skulle bestämma gick det ju till så ;) och man kan ju tro att han är 7 år så!

2008-12-25 @ 11:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0