Dagens kommentar!

Haha, herregud! :P
Denna kommentar fick jag idag i ett gammalt inlägg:

"Är det inte så att du inte talade om för Pappan att du var gravid förrens det var försent att göra abort, vilket jävla val han fick. Förstår inte hur någon kan vara så egoistisk som du är, det är sinnesjukt. Fast han kan ju inte ha varit i sitt sinnes fulla bruk när ni låg med varann... Kan inte förstå hur man kan göra så här som du gör mot någon, jag skulle inte ens göra det mot min värsta fiende.
Btw så är du inte smal för att vara gravid, du har ju alltid varit lite smårund, så det märks ju inte!"



Haha, jag kan ju inte göra annat än att skratta.. ärligt talat! Vad är du för idiot som ens lägger energi på att läsa i MIN blogg om du inte fattar bättre än sådär?!
Vad vet du egentligen kan man ju undra?! Varför ens yttra dig när du inte vet ett skit?!
För de första, berättade inte JAG för PAPPAN förrens de var för sent att göra abort?!? Jag kan ju säga som så att jag berättade för honom exakt samma dag som jag fick reda på att jag va gravid! Jag skickade ett sms till honom och bad han ringa från sitt jobb såfort han hade rast, sen åkte jag hem till honom och pratade igenom de samma kväll! Så jag har inte undanhållit ett skit för honom!
Och va han inte i sitt sinnes fulla bruk när vi låg med varann?! Haha, de va ju inte direkt en engånsgrej..eller en fyllegrej..
Men visst, han kanske hade en sinnesförvirring på flertalet månader, och kanske även efter han fick reda på att jag va gravid då vi också hade sex med varann?!
Haha, nej jag är inte smalar än nån annan som är gravid, alla graviditeter är olika, en del går upp 30 kg andra går inte upp nåt alls! Vilket som är NORMALT! Och om du kallar mig att jag va smårund innan jag blev gravid, då vet jag inte om du sett mig ens eller vad du har för sjuk syn på hur man ska se ut för att få kallas smal! Jag är 171 cm lång och min vikt innan graviditeten låg på 56 kg, är man då smårund?! De skulle jag kalla en ganska normal vikt..
Well well.. :P Då fick jag de ur mig också, kul att folk tror sig veta så himla bra jämt och ska yttra sig fast dom i själva verket inte vet ett skit!
Hade de funnits något vettigt bakom de som skrivits så KANSKE jag kunde tagit illa vid mig på nåt sätt, men sånadär fjantsaker skrattar jag bara åt.. Ganska roligt att höra vad folk tror egentligen! :D
Är du avundsjuk på mig eller!?  Man kan ju börja undra annars varför du kommer här & jiddrar helt appropå?


Kommentarer
Postat av: Louise

Försök att inte bry dig om det mer.

Människan som skrev inlägget är bara ute efter att vara elak.



Förresten, själv är jag en 171 och väger 54kg, folk tjatar på mig om att jag måste "äta mera" och jag vill bara hoppas att jag får se ut som du när/om jag blir gravid i framtiden.....

2008-12-09 @ 19:51:33
URL: http://straightfrommyheart.blogg.se/
Postat av: Melinda

Vilket jävla PUCKO !!

2008-12-09 @ 19:53:24
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: En mamma

Känner varken dig eller pappan och därför har jag inte tidigare skrivit något men nu kan jag inte vara tyst längre.

Vad är det för jävla människa/människor som kan hoppa på någon som dom gör med dig!!??

För det första...vill en kille vara säker på att inte få barn förens han verkligen vill det så ANVÄND KONDOM FÖR FAN!!!! Annars...tråkigt för killen men ingen kan tvinga en tjej till abort!!

Jag har tittat lite på gamla inlägg i din blogg och du har ju skrivit om graviditeten på bloggen innan det var för sent för abort så den som har skrivit det där inlägget verkar ju vara totalt obildad!!!!!!!!!!!



Lycka till Elin från en mamma!!



2008-12-09 @ 20:19:44
Postat av: jessica

hahah, vilket psyko! avundsjuk är verkligen rätt namn, nej, jag håller med. man kan bara skratta åt det!!! :D

2008-12-09 @ 20:20:06
Postat av: Moster

Ha ha ja det var dagens roliga :)



Att det fortfarande finns folk som pratar/skriver innan de tagit reda på fakta.



Det är väl en stackars tös som den stolte blivande fadern ratat... Så hon är väl mest avundsjuk på att han ville ligga med dig och inte henne ha ha komiskt är det ju!! Ja och är du smårund så skulle jag jättegärna vara smårund för du var och är perfekt!!



Och till dig som skrev Tack! För att du gav mig dagens skratt ;)



Kram

2008-12-09 @ 20:23:56
Postat av: Lillebror EMIL TASTY MAFAKKAS !! PISS OFF

Hej Syster:) vem är ludret som har skrivit sådär? mohaha lite patetiskt.. hmm JAPP :D ät skit din feta gorilla du som är fet och små rund :) sådeså :)



Elin är fint rund.. du är bara sotis för att du är för fet, så du inte kan få barn istället.:( Buhu tears..



Pusspådig syster och se till o klämm ut lillen snart :)

2008-12-09 @ 20:34:27
URL: http://barnutanpapporärstarkast.se
Postat av: Janina

Hej Elin. Förlåt mig, men vad fick den här människan luft ifrån? Personen som skrev detta är så oerhört svartsjuk Elin p g a att du är så söt och att du klarar detta galant utan PAPPAN! så stå på dig och den där jävla tjejen, kan ta något och köra upp långt, för det är det ända hon får!!! Fattar inte ens varför folk lägger sig i? Har de inge bättre för sig? Än att sitta här och skriva en massa skit, till folk som de inte ens "känner". Svägerska, vi syns på söndag o spelar lite bingo :) många kramar. Janina

2008-12-09 @ 20:38:43
Postat av: Sara

Hahaha vilket skämt.. små rund?? Hmm oki.. som du säger, då måste denna skykiskt sjuka person ha en väldigt sjuk syn på vad som är smalt.. jag själv är 165 och väger 56 kg och jag tycker (inte för att verka självsäker) att jag är specillt tjock..

Tycker du har en fin gravidmage.. en sån man önskar sig själv den dagen man skaffar barn..

Och som din moster sa.. tack du som skrev det inlägget du gav mig med dagens skratt... HAHA..



Ta hand om dig elin jag håller tummarna för en lätt och bra förlossning..



kramis

2008-12-09 @ 20:47:32
URL: http://arabianflame.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem e pappan?

2008-12-09 @ 20:51:28
Postat av: Emma

Hej Elin. Förstår inte vad folk får allt ifrån?! Men du är otroligt stark som orkar stå ut med allt. Men de är ju mest skrattretande. Haha och att du är smårund? Hmm jag kände mig genast som en jätte emot dig med tanke på att du är rätt så mycke smalare än mig. (I vanliga fall iaf):p Stå på dig, Du kommer bli en av dom mest starkase och bästa mammorna jag vet iaf :) kram

2008-12-09 @ 21:42:47
URL: http://eeemmmmmaaa.blogg.se/
Postat av: Flisan

Asså herre gud Elin, den här människan vet ju överhuvud taget inte ens vem du är?? var du smårund innan?? asså du var ju pinn smal!! åhh gud vilken idiot, jag finner inga ord!! Idiot!! puss på dig min vän....

2008-12-09 @ 22:11:45
Postat av: Angelica

Haha sikket nötskal till människa..Det är nog ren avund det där.. Stå på dej tjejen!!! :D

2008-12-09 @ 22:12:34
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Lisa

men gå hem, va äre för människa som orkar hålla på. irriterad jag blir, stå på dig du är mycke bättre än dem :)

2008-12-09 @ 22:43:52
Postat av: Annika

Vad fin du är på bilderna! Magen har verkligen växt till sig;) Snart dax nu ju:) Spännande! Hur är allt med dig?

Gu vilken kommentar! Hur orkar folk egentligen undrar jag? de kan ju verkligen inte må bra själva om de tycker det är kul att sitta och slänga skit på andra som de inte ens känner!



Fin bloggen blivit förresten =)

2008-12-09 @ 23:22:34
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja men de är ju så. Går ju inte göra nått annat än att skratta. hehe.



Ja de kändes som jag va de enda nästan som inte gjorde de så jag va tvungen. hehe.



På stenbacken i ena höghuset där hittade vi äntligen en fin och bra lägenhet:)



Kram

2008-12-10 @ 10:15:41
URL: http://eeemmmmmaaa.blogg.se/
Postat av: Sara

Jaaa jag vet precis vilket pulvet du menar.. dust it med ett mer "frisör" ord :D

Kom in du så fixar vi det :D



Kramar på dig

2008-12-10 @ 11:29:49
URL: http://arabianflame.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du får väl ta mitt hem nr..0586-56162

2008-12-10 @ 12:14:43
URL: http://hylen.blogg
Postat av: cammie

men jisses vilket spån?..vissa folk får man bara ta och skratta åt helt enkelt =)



ja men jiss!! 2 dagar kvar nu för min del? vart tog tiden vägen? känner mig rätt så lugn, men jag tror paniken och nervösheten kommer när det väl sätter igång, vad har jag gett mig in på!? hehe =)

2008-12-10 @ 13:49:16
URL: http://tuscha.blogg.se/
Postat av: En Beundrare

Hej snygging...

Vill bara säga att jag blev kåt o kär i dig...

Puss o kram

2008-12-10 @ 16:23:05
Postat av: Beetty

oj vad jag har missat inlägg i din blogg nu : ( hmm, ja den kommentaren va inget annat är patetisk må jag säga, som jag sa första ggn jag ramlade in på din blogg sa jag hur vacker du va i din gravidmage : ) men de vet du ju själv redan. Hii.. Ja tror inte du tog åt sig så mkt av vad hon skrev egentligen, de finns mkt folk som är avundsjuka på varandra nuförtiden & som gärna pratar skit om andra. En del växer helt enkelt inte upp =P!

2008-12-12 @ 21:54:56
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: Sandra

Okej..folk trodde jag hade 3 månader kvar på min graviditet när jag var i månad 9:e o typ 3 dagar kvar? Gick upp 17kg ..gick ner 23kg...Så då må jag oxå varit små rund..gud vad kul!:D

2008-12-13 @ 19:27:55
URL: http://hylen.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0