Besök av pappa..

Idag kom pappa hit för att kika på mitt däck osådär eftersom de mystiskt nog började pysa ur de när vi pumpade däcken i lördags.. Men de va inga fel ändå när de väl kom till krita, så de va ju bra!
SKönt, då slipper jag bekymra mig för de :)
Fick även hjälp av pappa att fixa ena köksluckan som jag fick i näven för ett tag sen när jag öppnade skåpet..
Kunde nämligen inte få tillbaka den själv:S Men min pappa han kan! :D

Nu har jag även hunnit med att få undan lite disk, damsugat och plockat undan lite kartonger från Kiddos rum..
De har ju mer eller mindre sett ut som ett förråd nu där eftersom jag inte har nån brådska med att få klart de..
Kiddo ska ju ändå bo i mitt rum första tiden.. men måste väl ta tag i de som är kvar där inne.. :S
De är alla mina säckar med kläder! Men de är ju svårt att rensa nu, jag vet ju inte vad som jag kommer att komma i igen efter graviditeten osv.. :S Äsch, de får ligga kvar där inne några månader till!

Flisan ringde nu, så hon kommer hit om en timme ungefär så då får jag möta upp henne vid bussen..
Då blire att äta nåt! :) Kul att hon kommer hit och besöker mig och ser hur jag bor!

Nej nu pladdrar jag bara skit här, hörs da!

Kommentarer
Postat av: Michaela

TJenare bruden !



Hur går det för dig !? För tusan gubbar den kan ju pluppa ut närsomhellst ! Jag fick ju 38+0, och du åker till ullared mitt i allt, du är ju inte klok !! ;P



Hoppas du mår bra iallfall :)

2008-12-08 @ 23:02:49
URL: http://missmichaela.blogg.se/
Postat av: Flisan

Super kul att ses idag, jag kommer & hälsar på snart igen!! Puss

2008-12-08 @ 23:03:35
URL: http://feliciaahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0