~~8~~

Åtta dagar kvar tills min efterlängtade Kiddo beräknas!
(Kommer nog ta väldigt många fler dagar än så har jag på känn men ändå)

Så ni som jag ringer till som alltid frågar: " HEJ SKA DU FÖDA BARN NU?!" bara för att jag råkar ringa så är svaret: NEJ DE SKA JAG INTE! :D Har därför fått uppmaningen att skicka sms istället annars tror man att de är brådskande om jag ringer? Hehe, folk är bra roliga tycker jag!

Nu på morgon har jag vart med Emelie och tittat på lägenhet, ÄNTLIGEN hittade hon en som dög.. Snabba ryck ändå! :D
Letat och kollat en vecka ungefär.. Men nu va de ett bra hus för både djuren & hennes kommande bebis så jag tror att de kommer bli toppen där!! Då blir hon också granne med Liza.. :P

Jag kan tillägga att jag är väldigt nöjd på försäkringskassan.. Dom är verkligen USLA på sitt jobb..
Dom har fått alla papper från min sida i god tid men ändå lyckas dom krångla till de på ett eller annat sätt utan att ens informera mig.. JAG ringde dom igår bara för att jag inte fått hem några papper, men de är inte JAG som har gjort fel, ändå är dom otrevliga mot MIG! SUG RÖV FÖRSÄKRINGSKASSAN!

Just nu inväntas lunch med Frida & Sofia...
Frida måste bara bli klar i stallet först..

Så ser min dag ut änsålänge, hur ha ni de? :D


Kommentarer
Postat av: cammie

ja du..känns som om jag går av på mitten!! haha



kansk vi får sammtidigt? vem vet? blir antagigen igångsatt nångång efter torsdag om han inte kommit innan det..

2008-12-15 @ 12:43:19
URL: http://tuscha.blogg.se/
Postat av: cammie

=) dom räknar ifrån mitt första beräknade datum för bebis som var 5:e december. Dom går inte efter datumet på UL. så skönt för min del*

2008-12-15 @ 13:00:48
URL: http://tuscha.blogg.se/
Postat av: cammie

trodde inte det funkade så heller..men min läkare vill träffa mig på torsdag om han inte kommit,och då skulle han ringa lite samtal till sjukhuset sa han. så vi får ju se =)

2008-12-15 @ 13:17:55
URL: http://tuscha.blogg.se/
Postat av: helen

Kul att se dej igår.. Du är så fint gravid. En annan vart fet överallt:)Ja snart har du din lilla hos sej. kramar

2008-12-15 @ 15:00:44
Postat av: beetty

aaah fy fan jag hatar med fkassan, de är kassa :/..



haha jag vet inte hurjag orkade faktiskt, på förlossningen när jag kom in va jag bara öppen 3cm, & jag gede mig fan på att vi inte skulle åka hemså jag gick först fram & tillbaka till MC sen sprang jag en runda på lasarettet för att få igång värkrna & de gick ;) haha.



Bra det : ) du ska se att han iaf är ute innan Jul :) eller de hoppas jag iaf. de kan ju hända närsom.

2008-12-16 @ 02:12:14
URL: http://freshing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0