~~6~~

Sex dagar kvar tills Kiddo beräknas komma!
Har nyss varit hos barnmorskan, allt verkade bra..
Men huvudet hade ännu inte fixerat sig, utan är ruckbart än.. Men de är ju absolut ingen fara.. Hon sa att de inte spelade så stor roll utan att jag lika gärna kunde åka in på förlossningen IKVÄLL utan konstigheter..
Min vikt har skenat iväg och jag har nu gått upp hela 12 kg från graviditetens början!!
Fick en ny tid hos barnmorskan den 2e Januari, tror ni jag hinner gå på de besöket?! :D
Eller är Kiddo redan född då??

Fick nyss höra att mamma & mormor slagit vad om Kiddos kön, 100 spänn handlar de om så inga stora pengar, men kul ändå :D Mamma tror tös, mormor tror pojk! De har dom båda stått fast vid sen länge tillbaka....

Idag är jag inte så kontaktbar på min mobil kanske, jag har nämligen lämnat in min på lagning för att högtalarna är helt skrot på den.. Så nu har jag min nokia, som heller inte ens är ett år gammal, men som också högtalarna är pajj på..:P
Varför går högtalaren sönder på alla mina mobiler??

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag tror inte du hinner dit igen... 12 fina kilon... Det enda du har är ju magen. Jag tror det blir en liten flicka jag:) Men det kvittar ju va det blir bara de är välskapta... kram kram

2008-12-17 @ 15:36:39
Postat av: Angelica

tror med att de är en pojk :) fått för mej att man går upp mer i vikt med tjejer + att magen blir dessto större ;) så vi får se.. hihi

2008-12-17 @ 17:32:04
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Kicki

När Kevin föddes va han inte fixerad :)

2008-12-17 @ 19:59:20
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Emma

12 kg bara ?:o Du har ju lyx jag har gårr upp mer än 10 redan :p Hoppas allt är bra med dig iaf :) Kram

2008-12-17 @ 20:55:47
URL: http://eeemmmmmaaa.blogg.se/
Postat av: Emma

Aah precis. hehe skönt de iaf :) Har ju inte så stor koll på sånt :p kram

2008-12-17 @ 23:54:42
URL: http://eeemmmmmaaa.blogg.se/
Postat av: Therese

ååååh det är så kort tid kvar. Jag kommer ihåg när vi satt där i rummet och hon kommer in och babblar på så det låter som att du inte är gravid och sen säger hon Men Elin du är gravid och jag bara va, kan det visa fel ska man inte göra ett till test. Och då sa du att dom stämmer nästan alltid. Det kändes som om det var nyss. Nu är det snart dags och det ska bli såååå spännade att se vad det blir. =) Jag tror på en snygg liten pojk med mycket hår. :D Vill du ta en fika på söndag?

2008-12-18 @ 00:12:35
URL: http://theresestridsberg.blogg.se/
Postat av: Maria

åhhh vad spännande att h*n snart kommer! Jag tror att du får en pojke (vet inte varför haha) Hoppas allt är bra med dig och att du får din lilla bebis som en julklapp =) Kram Maria

2008-12-18 @ 11:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0