~~ + 5 ~~

Haha, jaa då va vi 5 dagar efter BF datumet och jag känner så mycket som INGENTING!
Idag har jag inte ens haft några samandragnignar eller nåt alls..
Fortfarande är jag ute på landet, flänger & dolar som vanligt..
Idag har vi vart iväg till Filipstad på hoppträning, Helena som red & inte jag så ni kan va lugna:P

Imorron tror jag att det lutar åt hemfärd..
Inget mer att skriva, ville bara få in den dagliga uppdateringen för att få tyst på mobilen! Annars kommer sms & samtal som låter ungefär såhär om jag inte uppdaterar snabbt nog:
" Varför uppdaterar du inte bloggen för? Är du och föder barn!?"

Och nu tror jag att det är ganska många som med spänning läser min blogg i väntan på att se fall Kiddo är född, läsarantalet ökar för varje dag & igår så hade jag rekord-många läsare! :D

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja man är ju nyfiken som fan:) Hoppas bebisen kommer snart:)

2008-12-28 @ 16:39:58
Postat av: Ida

Jag känner ju inte dig men jag tittar ändå in varje dag för att se om nån bäbbe har kommit ut än! :)

2008-12-28 @ 18:10:33
Postat av: Matilda

Jippi!!! Snart blir ja Mappa!!!! ;-P Knip gumman!!! ett januaribarn kanske??!!! Hehehe!!

2008-12-28 @ 18:19:35
URL: http://killas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahha ne jag vill inte skicka sms eller något..vet hur JÄVLA jobbigt det är när folk tjattar..jag är lovad ett sms när din bebis är född så jag håller mig! ring om de är något..vet du!

2008-12-28 @ 18:58:32
URL: http://hylen.blogg.se/
Postat av: Bäcka

Nyfiken jag med vet du=P hihi

kan jag inte få ditt lösen till bdb?

2008-12-28 @ 19:06:42
Postat av: soeticz

sv: ja verkligen :)

spännand med bebisen :D

2008-12-28 @ 19:09:36
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

HAHA!! Jo det är klart man läser.. vågar ju inte messa dig längre.. rätt var de är följer du med i messet tillbaka och stryper en eller nått ju ;) nej då.. men det är ju spännande.. undrar egentligen vilka som ser fram emot kiddo mest.. du eller läsarna?? ha de bra..

2008-12-28 @ 22:39:28
URL: http://luckybec.blogspot.se
Postat av: My

Jag vågar inte heller messa dig längre ju :P men jag har ljudet på ifall du ringer mig =)

2008-12-28 @ 23:34:23
Postat av: Angelica

shit klart vi väntar :) ja är nog innen minst 3-5 ggr om dagen o kollar.. Haha..

2008-12-28 @ 23:34:29
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Glömde skriva... Lycka till nu i framtiden,du har en underbar tid framför dig nu, när "Kiddo" tycker att h*n e redo att komma ut i denna knasiga värld!!

2008-12-29 @ 12:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0