~~4~~

4 dagar kvar ni vet..
SÅ SLUTA TJATA PÅ MIG!!
Jag hör av mig till dom närmsta då jag åker in, och informerar garanterat i bloggen också även om jag är in pain så kan jag nog knåpa ihop ett par ord på tangetbordet, datorn är med mig överallt numera!

Inte för att va elak men jag kan inte ens räkna till hur många frågor om dagen jag får: "Känner du nåt än?!"
Nej jag känner inte nåt än, och blir bara irriterad på att folk tjatar om de från morron till kväll på dator, telefon, sms osv.. Och de värsta av allt är att folk inte börjat med att ställa den frågan nu utan den frågan har jag fått sen typ november.. Tror vemsomhellst skulle tröttna!

Nu är jag iallafall på landet, i Brattfors :D
Här är de konstigt nog is & ligger lite snö i dikena osådär.. Hemma fanns ju inget sånt?
Konstigt ändå med tanke på att de inte är så långt ifrån!


Kommentarer
Postat av: Michelle

I feeling with you.. Jag har ju gått över tiden nu en vecka och jag vet inte hur många som frågar varje j*vla dag om det har blivit nån bebis, om jag känner nått osv. Det är ganska tröttsamt nu! Hehe, stängde av mobilen hela kvällen igår för att få va lite ifred.. :P

2008-12-19 @ 14:03:13
URL: http://decemberbebisen.blogg.se/
Postat av: saramichellesmamma<3

uuhh kommer ihåg allt tjatande man själv hade mot slutet innan michelle föddes.. blä att folk orkar.. Sen lika så det folk tyckte de va så konstigt att ja inte hade några känningar alls. men detä ri nte konstigt!

En först föderska behöver inte känna nått innan det kan komma pang bom..



Ja förstår iaf hur du känner dej. Ger dej all lycka ifall ja inte hinner skrivade till dej på msn eller nått eftersom vi drar bort över jul o sen flyttar vi direkt när vi kommer hem.. massa kramar från oss

2008-12-19 @ 14:29:01
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Moster

Känner du nått nu då?...

.... eller kanske nått nu?...

...inte ens nått i lilltån?

Ha ha ha

Ha en riktigt skön helg gumman!



Passa på att bli ompysslad :)



Syns när du kommer hem



Kram

..nu då?

2008-12-19 @ 15:01:48
Postat av: Therese

Hörru TJOCKIS =) nu glömmer du inte bort mig i helgen jag tänkte att vi kunde julbaka lite på söndag. Hoppas allt är bra Puss på dej Tjocksmock. :D

2008-12-19 @ 20:03:38
URL: http://theresestridsberg.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Gud det är jue sjukt hur snabbt tiden går. Känns som det var igår du berättade att du hade en bebbe i magen=)

2008-12-19 @ 21:48:23
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/
Postat av: beetty

hii, ja vi som har fött barn är rena mardrömmen för dem som inte fött än : ) fråga hela tiden om du känner ngt, hii, känner mig skyldig, har med sagt så till dig : ).. Hoppas allt är bra annars & de rullar på i magen så bebis snart komemr ; )..

2008-12-20 @ 13:21:17
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: Becka

Haha! Jag kommer precis ihåg hur jobbigt det var när alla tjatade. Men sen när kompisarna började få barn var jag lika nyfiken själv :) Fick verkligen påminna mig själv hur jobbigt jag tyckte det var. Lycka till med allt!

2008-12-21 @ 00:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0