~~2~~

Två dagar kvar..
Spännande va? Känner inte nåt alls..inte en endaste samandragning eller nåt.. tråkigt va?
Litte buff & knuff och massa hicka från Kiddo bara :D

Jag är fortfarande kvar på landet.. så lugnt & skönt här.. Idag är de minusgrader & snö!
Va sol på förmiddagen så då passade vi på med en långpromenad i skogen med alla hundar, och idag va de inte jag som ramla iallafall :P de gjorde Malin.. :D

Idag har Ron & Annie kommit till Sverige från England där dom bor, träffar dom imorgon på lillasysters 14-års kalas..
Så då blire att speaka english för dom kan ingen svenska.. SPÄNNANDE! :D Jag är riktigt dålig på att prata engelska, förstår ju vad dom säger men de är att svara på deras frågor som är de kluriga..

Imorgon bitti ska jag iaf åka hemåt!

Kommentarer
Postat av: beetty

hoppas bebis snart kommer =)

2008-12-22 @ 22:55:25
URL: http://freshing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0