~~ + 1 ~~

BF+1...inte så oväntat..
Idag är de julafton, GOD JUL!

Själv är jag trött & på dåligt humör, ska försöka hitta nåt gott att äta här hemma innan jag göra mig i orning & åker till familjen för att fira jul!
Motivationen är inte på topp, känns som julen gör mig depp :P Haha, förra julafton gick jag ju & la mig vid tre efter jobbet och rentav STRUNTADE i att fira nån jul, känner egentligen för att göra samma sak i år.. Men får väl försöka rycka upp mig lite!

De är ju för att jag känner mig lite för stor för att sitta & vänta på en tomte.. :S
Däremot längtar jag till kommande julaftonar då jag har min Kiddo, då finns de liksom en mening med att fira jul igen! :)
Jag anser att de är en dag för barnen iallafall och inget annat..

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hoppas dagen blev bättre o att du haft en bra dag :D

2008-12-24 @ 23:35:47
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Madde

Hehe ja men man måste ju passa på att använda sig av småsyskonen när man kan, hihi. :)

Hur går det med magen? :D

2008-12-25 @ 12:10:33
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0