Vem?

Vem kommentarar inlägg i bloggen under namnet "Sid Vicious"??
Jag fattar inte, alltså till er jag gett lösenord är vänner, arbetskamrater, familj osv.. kan ni inte bara sluta vara hemliga? :P
Sid Vicious är för övrigt en medlem i Sex Pistols som dessutom är död för längesen.. Så jag tvivlar ju på att de är han som kommenterat ;)

Med tanke på innehållet av de inlägg som blev kommenterat av alla inlägg, och grundat på vilka jag gett lösenordet till vilket är ganska få pers, så kan jag ju säga att jag har mina aningar om vem som kommenterat ;P
De gör inget, men roligare om ni kan skriva under med era egna namn :D

Fast som jag fått lärt mig, här i kga kan man inte vara hemlig på nåt sätt hur gärna man än vill! Tragiskt nog.. :P
Men jag orkar inte bry mig, finns inget hemligt i denna blogg ändå så ENJOY!
Här finns bara ovesäntligt GNÄLL, bloggen avreagerar jag mig på om all oviktig skit som stör mig och använder dom som ett sorts tidsfördriv..är de så intressant så är väl de bara kul, om de kan roa nån? :P


Kommentarer
Postat av: jessica "sid"

moget, så jävla moget!

2008-08-08 @ 11:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0