Trött på förkylning..

Imorse vaknade jag 05:00, av en sån jävla host-attack som inte slutade..
Jag fick tillslut ingen luft och bara rusade upp ur sängen i ren panik!! What to do?!
Jag stog inne i badrummet, hosta helt hysteriskt & bara kände hur de bara kväljde i halsen på mig, jag oroade mig för att grannarna skulle vakna, och jag funderade på om jag verkligen skulle klara av att gå till jobbet 09:30?!
Tillslut när jag lugnat ner mig lite kunde jag dricka lite vatten & ta lite receptfri hostmedicin..
Och sedan lyckades jag även somna om någon timma innan de va dags att göra sig klar för jobb..

Väl på jobb så rulla tiden på ganska bra, jag plocka upp lite tuggummin, packa & rapportera lite tidningar , satt i kassan och SÅKLART fick mina hysteriska host-attacker att jag skämdes där i kassan, kunderna titta så konstigt.. Och jag kan inte hosta normalt utan jag typ vrålar när jag hostar så de eka väl i lokalen.. :P

Sist jag hade sånhär jobbigt hosta va på balen i Karlskrona i April, och då fick jag också såna där panik-attacker på natten så alla i lägenheten vaknade, och Nicklas va nära på att ringa ambulans för han trodde jag höll på att dö...
Dör gör man ju såklart inte av hostan, men den är braa jobbig och envis!!!

Fick tyvärr inte lägenheten heller :S
Men de va ju ganska väntat ändå på nåt sätt...TYPISKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0