Snart dags..

För lite semester :D
Bara morgondagens arbetspass kvar..då äre frukt.. och jag ska komma ihåg piken jag fick häromdagen..
"Man får faktiskt slänga dålig frukt.." Yes, de ska jag tänka på :D

Lediga veckan har jag lite planerat på faktiskt, dels ska jag titta på lägenhet.. Sen ska jag va med i brattfors på kräftskiva,stall-målning, och äta grillspett!!  Haha,känns seriöst att vi planera maten för semestern flera veckor innan..
Så några dagar spenderar jag i brattfors, sen ska jag börja rensa i lägenheten lite också för att underlätta senare flytt..
Sen är nog semestern slut för min del.. Och hard work väntar även i höst..ett tag iallafall.. :P

Nu börjar folk sluta på jobbet, de är väl synd på ett sätt, men samtidigt gott för på senaste tid har de funnits olika tårtor, blåbärspaj,hallonpaj+vaniljsås, kladdkaka osådär i personalrummet... :D GÖTT!

Nu ska jag nog snart bädda ner mig i sängen och kolla på en till Irene Huss film, har sett 2 st nu, och har några kvar.. ganska bra faktiskt måste jag säga..förutom att svenska filmer stör jag mig så på dialekterna.. Som Irene Huss´s döttrar.. Jag irriterar mig på att dom inte har samma dialekt som sina "föräldrar"..
Men man ska väl inte va så petig kanske.. :P

Ha en trevlig helg alla!


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha ja jag håller med!! Det låter så kul :p

2008-08-15 @ 20:08:56
URL: http://emeliebackman.blogg.se/
Postat av: jessica

haha, så är det på många filmer .. wallander filmerna är experter på det! haha ;D

förövrigt gillar jag faktiskt irene hussfilmerna mkt :)

2008-08-16 @ 00:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0