Rensat lite..

Idag: Sov väääldigt länge, va en välbehövlig avslutning på min semester..
När jag vaknat & käkat frukost gick jag igenom lite papper, broschyrer & skit som skulle kasstas, och rensa lite kläder som jag helt enkelt kan inse att jag inte kommer att komma i igen, kunde jag inte komma i dom INNAN graviditeten så kommer jag förmodligen inte i dom efter heller.. Kände att jag lika gärna kunde börja rensa lite nu så jag slipper dra på onödigt skit sen när jag ska flytta..

Därefter så åkte jag till mamma, kollade igenom nya partylite katalogen & rean för september.. De känns som jag nog kommer handla nåt för de fanns något bra erbjudande där som faktiskt lockade mig..
Så de blir ljusparty hos mamma på fredag..
Fick lite mat hos mamsen, sen blev jag ju såklart SÖTSUGEN så jag ringde Frida & stämde träff för en fika.. Så jag & Wilma åkte hem till Frida,  så Wilma fick ränna runt där & leta efter Sparris..
Har inte gått en dag nu utan fika och annat gott.. Så nyttig kan ingen anklaga mig för att vara iallafall.. :P

Imorn är de dags att börja jobba igen...puuuh...har ju sovmorron iallafall som tur är, hoppas dom ringer om kontrakt på lägenheten så jag har ett "bekymmer" mindre.. Jag vill bara få de bekräftat att NU får du lägenheten, så slipper jag leta mer sen.. För 90 kvadratmeter, tre rum & kök klarar jag & bebis oss med ett bra tag faktiskt..
Och jag är KÄR i de vardagsrummet.. vill flytta NU & plocka ordning... Men jag får sansa mig.. De ÄR INTE bråttom..

Nej nu ska jag greja lite här hemma, rensa lite mer kanske & sen ta en kvällstur med Wilma innan de är dags att sova..
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0