Lönedag....

Jag har konstaterat så mycket som att Wilma är galen.. Från morron till kväll terroriserar hon..
Men jag kan inte göra annat än skratta åt henne när hon flyger på mig, hon är ju bara för söt!
Nyss hoppade hon på mig & bara slängde sig på rygg PÅ DATORN och sprattla som ett mongo här & flåsa?!
Öööh, tror ni hon såg frisk ut eller? :P

Vet ni? Hon ringde upp om lägenheten idag.. Och jag får den!
Imorn ska kontraktet skrivas, sköööönt! DYRT med hyra för två lägenheter denna månad bara men vafaan..
Gud vad underbart med en trea helt ensam.. Då ska de bli ordning & reda! För de är de verkligen inte nu i denna etta....

Nej vet ni vad?  Jag gillar hemligheter ;) Vardagen blir ganska spännande då..eller vad tycker ni?
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Jag hittade en jävligt hemsk artikel på aftonbladet.se där pappan har gift bort sin 8 åriga dotter till en man i 50-års åldern?! VIDRIGA AS! Läs här: http://www.aftonbladet.se/kvinna/article3171576.ab


Kommentarer
Postat av: Karin

Vad kul att du fick lägenheten :)

2008-08-26 @ 17:59:36
Postat av: Anonym

Det är ju inte hon som skrivigt den lappen!

2008-08-26 @ 18:27:55
Postat av: jessica

HAHAHAHA! "sprider sin odöd" nu ska vi inte vara såån ;D hahaha. dem ska förbli likandes där, speciellt nu, när det klagas, det rä då det är roligt ;D

2008-08-26 @ 18:52:25
Postat av: J.

Vart har du fått lägenhet?

2008-08-26 @ 20:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0