Kräft-afton..

Jajamen, ikväll blire kräftor här i Tallåsen.. Väntar bara på att alla ska komma på plats..
Kan bli ganska trevligt..

Idag har vi målat igen på stallet, är helt slut efter allt klättrande på stegar & allt målande..
Usch för att måla! :P
Men de blir ju iallafall fint..

Snart äre dags för mig att lägga in nya magfoton tror jag, om jag bara orkar fotografera.. För NU växer magen jävligt fort måste jag säga, ska de fortsätta i den här takten så kommer jag snart va FET..
För nu tycker jag att magen är stor, och MYCKE större kommer den bli..
Fast jag är ju inte så jättestor om man jämför med andra som är gravida, men eftersom magen börja växa så sent på mig så känns de lite ovant nu när de plötsligt small till :D
Jag klagar inte, de är så mysigt att ha en kula på magen & känna att de finns nåt därinne..

Har fått lite mama-tröjor från Kristina nu också :D Kan ju behövas, fick även med nåt stödbälte? Men de vet jag inte om jag kommer behöva.. Hoppas inte de iallafall :)

Nej nu ska de frossas, chokladpudding till efterrät också! Nam,nam....


Kommentarer
Postat av: Moster

Ha en bra kväll "tjockis"

Kram

2008-08-23 @ 19:37:50
Postat av: Kicki

kul att magen börjar växa :)

va försiktig när du målar, finns målarfärger du inte ska måla med när du är gravid.

2008-08-23 @ 21:04:29
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

Precis som gratis-makeup men med kläder.

När du samlat på dig 400poäng får du ett presentkort på 150kr hos hm.

Blir du medlem via mig får du också 50 poäng i välkomstpresent=)

Det är helt gratis!

http://www.gratisklader.se.se/Register.asp?r=175

2008-08-23 @ 22:18:08
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/
Postat av: Melinda

Jag sa ju att magen skulle börja växa pang boom :D och ja, du måste orka och lägga in några bilder :D vi är ju nyfikna !



<333

2008-08-24 @ 11:31:51
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0