Helgen.. :P

Jaa helgen blev en lyckad helg.. Lördagen efter jobbet åkte jag till stan för att få mina broms skivor+belägg bytta..därefter handla jag med godis mm & åkte hem till Bergström för lite film & onyttigt.. Hundarna fick busa lite & de blev även en liten promenad.. Därefter åkte jag till Slepicka, och sedan vidare till statt.. Där man mötte..hmm, jaa? ;)

Igår, söndag blev de en tur över till Örebro, till frissan för Emelie & Martins del..
Och en bit mat från Kina Muren slank också ner, sen blev de räserfart hem i ösregnet för jag hade ju lite bråttom till min bio-dejt ;P Vi kollade på nya batman filmen & jag tyckte faktiskt att den va bra..!!!
Va väldigt längesen jag va på bio faktiskt så de va trevligt!!

Nu blire kaffe med Slepicka!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: jessica

vem träffa du? :O haha .

synd att inte vi kom in då.. :O

2008-08-19 @ 18:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0