Fladdermus...

Idag har jag hittat den fladdermus som gömde sig i högen med stolpar som jag plocka ur, den hängde uppochner & sov.. Den va så ullig & söt så, har bara sett dom flygandes innan & då ser dom mindre trevliga ut..
Men dock va den inte lika trevlig när man tog tag i den med ett par handskar.. :P Den fräste & sprattla.. HÖHÖ..

Ikväll fick de bli gravid-afton hemma hos Emelie när jag kommit från brattfors.. Vi fettade till kvällen med lite blåbärspaj & vaniljsås, en varsin påse godis och såklart, coca cola.. Vi hyrde en film, kommer inte ihåg vad den hette men den va ganska bra iallafall :)

Min telefon har gått sönder också som vissa av er kanske lagt märke till...?
Men nu har jag lånat britt-maries old-fashion-phone så nu är jag kontaktbar igen:D den funkar ju iallafall & de är ju det som är huvudsaken!!
Ska bara lära mig hur den funkar.......... 

Nu äre läggdags va?

Kommentarer
Postat av: Melinda

haha, en gravid-afton ? ;D är det så det kallas ? :P haha. är hon också gravid ? det lät väldigt mysigt och gott iaf :D <3

2008-08-24 @ 11:30:51
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: jessica

när är du back på work? :O

2008-08-24 @ 22:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0