Ehy fuckers!

Jag har inget internet hemma längre, så jag är inte så flitig med att uppdatera här..
Men idag efter jobbet åkte jag till min mor för att spendera lite tid med släkt,vänner & familj när jag väl hade hela eftermiddagen ledig! :D

Jobbet, trivs bra.. och jobbar sex dagar denna vecka, har suttit på Kristers kontor (min chef) 2 dagar denna vecka i samtal, ena dagen va de mitt egna initiativ.. Då jag ville berätta att jag ska gå hem om nån månad som mammaledig.. Ville att han skulle få höra de från mig istället för på ryktesvägen.. Så kan han ju planera scheman & sånt bättre också om han vet.. Han tog de skitbra :) Gratulerade och va väldigt förstående..pluss-poäng till min chef!!
Igår, alltså dagen efter fick han nog lite ånger över att han vart allderles för snäll.. :P
Så då va han tvungen att kalla in mig på ett till samtal, och kritisera mig lite ;)
"Du pratar för mycke, du kan prestera mycke bättre om du arbetar på flitigt istället för att prata så mycket med allt & alla.. Den tid som går åt allt prat är inte bra för verksamheten" Du har rätt Krister, jag är en tjat-kvarn!! :D
Jag ska bättra mig, MEN.. Tänk på att jag bor ensam i min etta, och jag har bara mina fiskar i min närhet.. jag MÅSTE få tjata av mig lite när jag väl är bland folk.. :P

Idag ringde även damen upp från familjerätten.. Ett väntat samtal! Men ibland undrar man ju om dom tar del av den informationen jag gett dom? Eller om hon bara spela dum?
" Jaa jag tänkte att vi skulle boka in en tid för ett möte med dig & pappan så vi kan skriva papper.."
Ehhm, jaa? Varför inte?! MEN, jag pratar inte med honom så de är nog lite svårare än så..

Jag får även höra så roliga kommentarer angående min blogg.. :P
Tex att vissa tagit illa vid sig då jag skrivit elaka saker eller lagt ut vissa bilder..
Och en del tycker att jag skriver PÅ TOK för privata saker i min blogg..som ni själva aldrig skulle skriva om?
KUL! :D Till att börja med så skriver jag en del elaka, retliga, retliga bilder & saker HELT på flit, just för att jag vet att de skulle sticka i vissas ögon.. Så de är inte av omedveten dumhet jag gjort de.. Snarare MEDVETEN DUMHET..
Sen är de bara extra kul när de ger exakt den effekt som jag ville..

För de andra angående mina "för privata" inlägg.. Jaa? Jag skriver en hel del VÄLDIGT privat.. men so what?? Hemliga saker håller jag hemliga, för mig själv, och delar med nära vänner och de nämns inte i bloggen..
Det privata jag skriver om är helt enkelt bara nåt jag tycker att jag har kännt för att skriva om, just för stunden..
De är helt upp till varochen vad man vill skriva ut i sin blogg, hur privat eller hur hemlig man vill va.. De är olika..
En del personer bloggar inte alls och uttrycker åsikter och tycker att bloggar är de larvigaste dom vet, ändå sitter dom själv och ägnar tid åt att läsa just bloggar? Dubbelmoral?!

"Sköt er själv & skit i andra" så blir allting bäst ;)
Men de funkar inte så i karlskoga, där "sköter man sig själv & pratar skit om andra"-så mår man som bäst..

Idag har jag även lagt ner pengar på de tråkigaste jag vet: bilen!!
Den behövde nya broms skivor och broms belägg..de känns så jävla tråkigt att lägga pengar på bilen.. men de måste ju göras nu för nu har jag fått tid till besiktningen.. BLÄÄÄÄÄ!!

Lååååångt inlägg va?!
De får räcka för ett par dagar..

Tack för mig, HEJ!


Kommentarer
Postat av: jessica

hahah, det stämmer vekrligen på karlskoga :O .. fyfan.. sjukt..

tog han de så bra alltså? coolt, trodde ja aldrig. hahaha.

du får berätta mer va han sa :D

2008-08-14 @ 18:15:26
Postat av: Melinda

Det är du själv som bestämmer vad du ska skriva i din blogg :P värst va folk håller på och gnäller ;/



<333

2008-08-14 @ 20:41:42
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej kusselinen! Har tagit mig igenom alla spännande inlägg nu.. Riktigt kul läsning! Hör av dig så tar vi en fika.. Kram

2008-08-15 @ 00:19:24
URL: http://seemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0