Djur & natur..

Japp, de är vad helgen har bestått utav.. I fredags åkte vi förbi hos Laisa för att hämta foder, och fick då hälsa på en LAMA som hon hade köpt?!?! Hon ville ha den som sällskap till sina får.. :P
Haha, den va söt & snäll iallafall, har aldrig sett en sån hemma hos nån förr utan bara på ställen som djurpark..

På landet, fullt upp med hundvalpar.. Puuuh ett sånt jobb..full fart & ut för att kissa var femte minut..
Jag la min mobil på övervåningen när jag kom fram i fredags, där fick den ligga tills jag åkte hem idag! Avslappnat, tyst & gött att va helt okontaktbar..
Igår tog jag & Jan en tur för att fiska kräftor.. ATTANS, inget napp denna gång inte.. Minken har nog ätit upp dom planterade kräftorna, för vet ni!? EN mink, äter ca 6 kräftor om dagen...så dom 600 planterade kräftorna, är ju bara mat åt EN mink i 100 dagar, visst kräftorna förökar sig, men de finns ju fler än en mink därikring tyvärr..

Nöjd med helgen, mestadels lugnt & skönt vilket passade min förkylning perfekt!!

Nu blire gos med Wilma :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Å va skönt för dig å få komma iväg :)

Det finns ingen som rensar hjärnan bättre än ett besök på landet :P

2008-08-10 @ 22:47:41
URL: http://emeliebackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0