Ber om ursäkt..

För allt krångel med lösenordsbyte osv..
Men jag blir ärligt talat så trött på att jag ska behöva "passa mig" för vad jag skriver i MIN blogg..
Fattar inte att folk orkar störa sig så förbannat & sen sprida saker vidare, jag har ett ganska brett ordförråd och vissa saker låter säkert mycke värre än vad jag menat att de ska göra..

Sen är de lite småkul att om statistiken här på bloggen stämmer, så har jag ca 30 läsare dom senaste dagarna, men jag har gett lösenordet till MAX 20.. Nu vet ju inte jag om statistiken stämmer, men om den gör de så är de väl så att  folk ger ut mitt lösenord..? tänker jag fel?

Jag vill kunna blogga fritt, för min egen skull också..därför jag valde att lösenords skydda, alltid kul att sitta & kolla tillbaka på vad man gjort osv om man slipper censurera halva innehållet pga att folk stör sig..
Men jag får väl helt enkelt hålla bloggen för mig själv & bara nämna mig själv i den så kanska de blir lugnast så?! :P

Idag är JAG på dåligt humör, dagen börja dåligt helt enkelt & fortsatte i samma banor.. Min hosta retar mig, jag blör näsblod & har huvudvärk, och jag har ont i halsen & känner mig mer eller mindre DÖD!
Så idag har mitt temperement vart såå dåligt.. Så ursäkta om jag vart otrevlig.. :S Ta de inte personligt...

Nu blire kvällsmats-fix, sen blire nog sova för min del, så får jag se om jag orkar gå till jobbet imorn, eller om jag får ringa läkarn för en tid..har dragit på denhär förkylningen alltför länge nu, och den blir bara sämre....

Ha de!!

Kommentarer
Postat av: Melinda

Dåligt av folk att ge ut lösenordet isåfall !



Och man ska passa sig för vad man skriver i bloggen, man vet aldrig vilka som läser ;/

2008-08-05 @ 19:02:04
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: jessica

klart din teori är rätt, någon är oärlig på bloggen, vi måste luska fram vem..hmmmmm..

2008-08-06 @ 21:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0