Är de inte de ena, så är de det andra..

Jaani :D Jobbet idag, gick helt okej..

Inatt, pga PIP som är här i kga nu denna helg tor-söndag så fick jag inte somna tidigt igår, helt sjukt vad långt de hörs för jag bor inte ens nära området!? Ändå fick jag höra på en skrikande jävla Håkan Hellström som jag för övrigt hatar..
Dessa saker stör jag mig på: Han sjunger FALSKT, han har ingen musik enligt min smak, och när jag ser han på tv eller liknande, bilder eller vadsomhelst, så tänker jag såhär: TÖNT!

Skitsamma, somna tillslut och klarade av dagen, har nu hunnit köpt ett PIP-pass så ska hänga lite på festivalen där ikväll.. Kolla på Mustasch & även Turbonegro.. Svängit!
Klockan 15:00 då jag sluta jobbet åkte jag,Slepicka & Anna-Maria till området för att kolla på Hoffmaestro & chraa..
Snacka om att dom öste på scene :D Man blev helt glad av att se dom!!
Nu är man hemma för en dusch & lite uppfräschning, ikväll gäller de!!

Imorn: ledig, sova länge för jag kommer vara trött efter dagen :D

ha de kul ikväll nu!! :D

Kommentarer
Postat av: Kicki

PIP hördes ända hit :S

2008-08-03 @ 01:01:43
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: jessica

vadå snodde??? :O:O

2008-08-03 @ 13:12:56
Postat av: Melinda

Vadå snodde era "festbesparingar" ? :O :/

2008-08-03 @ 14:57:10
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0