Wallaaaa!!

NU ÄNTLIGEN har bloggen kommit igång igen... :D

har inte hänt så mycke att uppdatera om kanske men..sov hos min darling tess tills igår...här behövs inga pojkar inte,där fick hennes kill-tröja med kill-parfym & mina fillingar stå för manligheten!
Kollade på film,och Chad michael Murray är hot,hot,HOT!

När jag vakna gick jag iväg för att luncha på stan med Sofia innan vi skulle åka till Degerfors & hämta min balklänning som jag ska ha i April när vi ska på balen i karlskrona.. är inte helt nöjd med mitt val av klänning, men de är bara EN dag.. och de är inte min bal, utan jag är bara ett mä-häng :)
Har ju redan haft "min" bal en gång så de får räcka..
Så efter 19:e April ska jag sälja min klänning, vet ni nån som behöver eller vill ha så hojta till! :)

     

Bara de att när man går där & tittar så blir man ju galen av alla snygga brud-klänningar!! :D
Jag har innan haft lite halv taskig inställning till dedär med att gifta sig.. men de är ju lätt värt de om man får ha en sån där vacker klänning på sig för en dag..
Jag ska gifta mig.. bestämde jag idag! :) De finns ju nåt som heter skillsmässa..

Igår hade vi inventering på jobbet.. gick ganska bra idag tror jag? :)


Kommentarer
Postat av: Annika

jättefin klänning ju:) Fin färg! åh kul med bal. Skulle också på bal den 19 april egentligen (här i gbg) men var så många som banga så det blev inget:( Hoppas det är bra med dig! Kram!

2008-04-01 @ 15:46:18
URL: http://annikafredby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0