Tröttis.....

Jaa fyfaan, inatt va man chaffis igen, åkte tre gånger fram & tillbaka till Högfjällshotellet..
Sista vändan folk fick ta sig hem bäst dom ville..för jag orka inte mer..slingrig och dålig väg i mörkret är ingen hitt enligt mig..

Vart nere i byn o käkat en hel pizza, storslaget av mig! brukar annars bara orka max en halv..
:P Tjockis-Elin aka.Fitt-Elin tvingade i sig för de va så gött..
Åkte förbi gästis där jag praktiserade förra året också och kolla hur de såg ut, såg exakt lika ut:) samma gardiner, samma fönsterlampor osv..

Nu har jag bäddat ner mig en stund.. de är ständigt härj på olika folk dygnet runt så även om man sover så sover man inte så tungt, och känner sig inte utvilad helt..men de ä synd att klaga :D de är roligt folk här!

Ikväll blire utgång!! :D HC?

Imorn ska vi va ute ur stugan tio.. tror ni vi är pigga på att städa på morron då eller? :S

Kommentarer
Postat av: Annika

Ha det kul ikväll! Parta lite för mig med :) Kram!

2008-04-26 @ 22:34:21
URL: http://annikafredby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0