Smart sagt..

Sitter och klurar på lite lustiga saker som folk sagt..
Sara igår angående jobbets sup-bandy-turnering på lördag : "Jaa jag sa de att är Elin med på bandyn kan jag ju va med för då är jag ju inte sämst iallafall!"
Min tanke då: Hmm, de va lite roligt sagt! Men jag undrar hur man får den bilden av mig? :)
Visst jag erkänner, jag är faan inte bra.. men ändå.. sämst?! :S
Skitsamma, jag får försöka bräcka er på lördag så ni ändrar uppfattning... :P
Får btw va i ett lag med gubb-kompisar till Björn där jag inte känner en jävel, så vi kommer nog sist, men jag ska iallafall bli full.. därför jag följer med... :D

Idag planerad jag & tess att ha film kväll & prata skit..
Tess: " Jaa så kan vi ju göra ansiktsmask & lägga gurkskivor på ögonen när vi ser på film! De blir ju skitmysigt!"
Min tanke då: Hmm, de skulle man kunna göra, men hur mycke ser man då av filmen? :D

Rouligt!

Längtar tills på lördag, bandyn+supat börjar vid 15:00 till 18:00 i KarlbergHallen tror jag?
Sen efter de ska jag följa med Johanna hem för att duscha & göra mig i ordning, hinner ju inte direkt åka till k-hamn däremellan.. Sen kommer dom andra jobb-tjejerna hem till Johanna för lite Taco-mys innan vi ska vidare till Björn på ferre, klarar vi oss tills de är dags för utgång tro? Jag har på känn att jag iaf kommer bli ganska bladig..
Måste lösa hur jag tar mig till och från karlskoga på lördag också.. om jag fixar sovplats kan jag ju ta bilen dit bara & sen ta bilen hem på söndagen..känns som om de vore det enklaste allternativet..
Enklast blire om 1 månad, då bor jag i karlskoga och behöver inte klura på sånt!

Snart äre dags att åka till jobbet också.. jobbar 18:00-21:15 idag..
Stängning med Marie & Teija,som Marie kallar järn-gänget.. :)

♥ bortglömd?

Kommentarer
Postat av: Moster

Hej Gumman!
Kul att läsa vad du har för dig!!
Jag gillar dina Pest eller kolera frågor..hahah
Puss & Kram

2008-04-01 @ 20:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0