Samtal med chefen..

Jajamen, idag när jag kom till jobbet så tog chefen upp ämnet "min stalker" på jobbet...
Han sa att jag inte kan va snäll längre, fattar inte han mina dissar så måste jag tala KLARSPRÅK.. De funkar inte att va snäll hela livet igenom.. Men han sa även att jag inte va på jobbet för att gömma mig, jag är där för att jobba..
Va de en pik mot mig att jag inte får gå undan? Eller vad menas med de egentligen? vet inte hur jag ska tolka de..

Efter jobbet möttes jag upp av Emelie & Nico som va sugna på lite bus vid A9.. så jag hämtade Wilma så åkte vi ut dit.. full fart på dom där två busarna kan jag lova!!!! Båda två vart skapligt skitiga. :P men men, sånt man får räkna med.. Huvudsaken är att dom har roligt.. :P
Wilma fick motvilligt men nödväntigtvis följa med in i badrummet för ett bad när vi kom hem!

Nu ska jag vidare till Tess, hyra film & feta oss med lite pizza.. Gott va? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0