Road Kill..

Ajjemen.. Idag dödade jag en fågel med Hahnes bil.. :D blev fjädrar på motorhuven..
Men ingen repa, tur va?

Igår gick vi ut på HC, va lite stelt till en början kände jag men sen släppte jag loss riktigt :D Träffade några as schysta killar från göteborg som jag dansa & stre med lite.. Tills Niclas kom och stångade honom i magen?
Bra sjukt.. :P
Igår va enda dagen som alla kom i säng i "normal" tid.. nästan iallafall.. alla skulle ju upp tidigt o städa eftersom vi skulle vara ur stugan klockan 10:00.. :S

Resan hem vart ju inte som planerad.. tror du inte bilen jag ska åka med, och dessutom kör har punktering?!
Sån jävla oflyt hela tiden.. Och såklart äre däck med låsbult på.. Och ägaren har inte med sig nyckel grejen till de!??! Kändes som nåt jävla tragiskt skämt när vi stog där på en verkstad i sälen och inte kan byta däck......
FAAN! Fick mosa i såndär punkterings-skumm och blåsa i luft, men de vart ju att pumpa ett par gånger på vägen hem för kilona luft bara rasa ju ur.. Fälgen är ju inte för snygg nu alltså :S Hoppas de inte är för krånglit för Paulich att fixa till nu.. Fälgarna är ju liksom de enda snygga på hela bilen så:P

Lyssnar ny på lite Creed och funderar på att samla mig och packa upp?
Och rensa min dator från all porr dom lagt in.. Hmm..

I feel angry I feel helpless
Want to change the world, yeah
I feel violent I feel alone
Don't try to change my mind, no!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0