pinsamt..

Haha, för en stund sen gick jag hem till Linda för att kolla läget där hon & moster satt & drack..
Vi satt & prata erfarenhet av utlänningar och annat spännande!
Tills moster får för sig att hon ska skicka sms, och ringa folk från min telefon.. enveten som hon är så blev de väl ett par samtal som resulterade i röstbrevlådemeddelande + att hon försökte ringa sin bror Glenn ett par gånger..men de va upptaget.. Så när hon skulle försöka igen så sa jag bara "de är bara trycka grön lur så blire återuppringning" MEN.. Hon va redan inne i telefonboken, och vilket är första namnet i min telefonbok?
JO, Adam... Men moster reagerar inte på vem hon ringer till.. utan vrålar istället " HEJ GLENN"  när Adam svarar i telefon.. Vid dehär laget va moster ganska rund under fötterna skulle jag nog vilja kalla de :)

Stackarn! ^^

Men jag HATAR faktiskt första namnet i telefonboken, för när man håller på & knappar på telefon äre så jävla lätt att komma emot och ringa fast man faktiskt inte tänkt sig att göra de..!
Samma sak så hare hänt nån gång att jag skickar fel sms till nån som ligger först i telefonboken, de kan också bli ganska pinsamt..
 Händer de aldrig nån annan än mig kanske ;) ?

Kommentarer
Postat av: Moster

Haha ops...
Sorry Adam..

Även den bäste kan snubbla på mållinjen..
Men roligt var det...
Ha det så roligt ikväll!!
Gör inget dumt som du ångrar imorgon..överlåt det till mig...

Kramiz

http://www.sloganizer.net/en/

2008-04-05 @ 11:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0