MekarN!

Just nu kämpar jag hårt för att hitta nån snäll jävel som vill hjälpa mig att byta kolen på min bil!
De är ca 10 minuters jobb, sitter med 2 st stjärnskruv & är huur simpelt som hellst..
KOM IGEN NU! Jag vill inte görat själv!

Jag har just vart på mekonomen och beställt delar nu iallafall..
 Så nu åker jag runt i mammas 855a.. känns som att köra en traktor faktiskt nu när jag är van med min lilla fis-bil :)

Nej, delar med mig av lite bilder från skogspromenaden, Wilmas overall är såklart på!
Ciao!

Goosis

 Nico....          Full fart på dom båda..    Nu är de VÅR! :D

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja kolen måste det jue vara.
Vi eller ja kenny bytte den på våran bil alldeles nyss. Sen gick den som en pärla igen;)

2008-04-02 @ 16:45:23
URL: http://pernillamariaa.blogg.se
Postat av: Annika

Vad söt vovvan är i overallen:) Måste vara väldigt praktiskt iaf!

Glömde också bort 1a april helt och hållet, skumt.. Mor och far tycker också att jag är alldeles för gammal för att springa runt och leta påskägg nu, det gör mig lite sur:) vaddå man ska väl bevara barnet i sig eller?? haha

Jag skulle gått på bal för "medicinareföreningen" på Valand i Göteborg, men det får bli nästa år ist!

Träligt att din bil gått sönder! Hoppas du får ordning på den snart!
Hoppig och lång kommentar men det fanns ju så mkt att kommentera :)

Kram!

2008-04-02 @ 18:50:34
URL: http://annikafredby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0