Material Girls..

Jepp, har vart hos Tess & kollat på Material Girls (eller hur de nu stavas)
Ganska okej film tyckte jag.. bara gött att ligga i sängen & stri skit med Tess! :) Alltid lika trevligt..
Hostan tar knäcken på mig dock!! Jag har lessnat för längesen på den.. :S

Nejni, Vetni vá? Jag ska jobba och ha hand om frukten imorn 08:00-16:00
Och hur sjuk jag än må vara så kommer jag finnas där och slita med dessa frukter & grönsaker..
Så av den anledningen måste jag försöka sova nu, ska ju upp tidigt..

Dyker väl upp nåt inlägg fullt av oviktig information imorn eftermiddag när jag kommit hem från jobbet! :D

Sov så gott & drömm sött! 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej Gumman!
Du kan väl höra av dig till mig sen?
Tänkte om du ville komma å kolla på Lilla Doris. Är ledig imorgon igen.. Jaja hör av dig när du slutat sen iaf.. :D

2008-04-15 @ 10:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0