lördagen..

De blev en ganska bra dag ändå!
Mitt lag vann ju turneringen, och jag gjorde tillochmed några mål..
Bäst va jag inte direkt men, jag kan säga som så att jag va feting SÄMST på straff-tävlingen..:P
JAg har sån scen-skräck så jag tyckte de va jätte jobbigt när alla lag kollade på bara mig, så lyckas jag göra bort mig totalt så alla skratta åt mig.. :P hahaha.. Men jag fick ju med mig pokalen hem iaf..

De blev jättemysig tjejkväll hos Johanna med tacos & massa skitprat :) Alla tjejer va så söta, kul att se varandra i annat än den där röda skjortan tycker jag.. :P
Sen gick vi vidare till Björn innan statt..
På statt va de mycke folk, och E.M.D stog på scenen, jag va nästan längst fram o folk va som galna där.. Erik är faktiskt lika fin i verkligheten som på  tv/bild.. Taffsa lite på han också... :P
Fick mig ett par bett,klösmärken och några ryck i håret av en lite smått galen tjej också, gjorde inte ont.. är faktiskt ganska tålig, va mest bara irriterande.. Värt att hålla på och tjej-mucka sådär? Ger ju inte så mycke direkt..men men..

Idag börjar jag känna mig smått stel i ben & rumpa efter gårdagens bandy..tror inte jag vill kliva upp ur sängen imorn för jag vet att jag kommer känna mig invalid då faktiskt! :D

JAG VILL ÄTA PIZZA, vem vill göra mig sällskap??! :D

Gör ett inlägg ikväll med bilder från igår..
Puss

Kommentarer
Postat av: jessica

haha, jag tyckte om din straff ;D
hon är så jävla störd i huvudet, ja hatar verklige nhenne, blääääääää!

2008-04-06 @ 15:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0