Ljusparty..

Ajjemään! Nu har jag haft mitt första ljusparty här hemma, måste boka in ett till inom kort..
Äre fortfarande ingen som är intresserad? :O

Jobbet idag gick såååå segt, hade hur mycke som hellst att göra verkligen, och jag va så jävla sjukt sjuk som jag bara kan bli o jag blir inte bättre!! Nu har jag dom flesta receptfria kurer från apoteket här o testar om de kan hjälpa, men de går faan segt.. spydde på jobbet idag också när jag fick såndär host attack! Tur att jag hade lunch då säger jag bara......... På tal om lunch behöver jag nog äta nåt.. allt jag ätit idag är en banan, och en halv,äcklig baguett som jag spydde upp strax efter.. Alltså är min mage TOM! Har heller ingen aptit så de kvittar..JU!

Trött är jag också, ska försöka somna i tid ikväll..
För imorn, klockan 09:00 bär färden av till Karlskrona!!
48 mils bilfärd förklarade nyss Nicklas pappa för mig i telefon..tar ju sin tid..
Allt är inte ens färdigpackat heller.. Klänningen ska sys lite på, och handskarna ska sys in lite..
Knäppt att sy in ett par handskar va? Men är ONE SIZE ONLY förstor så äre ju inte mycke annat att göra när man har armar i storlek med en pinne..

En tankspridd Elin är nu i sitt esse och grubblar för fulla muggar!
Egoist or NOT?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0