Jag vill..

Jag vill till Ikea!!
På dagtid när jag är ledig, så jobbar såklart alla andra.. typiskt!
Flyttar ju nu i veckan så vill ju såklart handla massa grejer till nya hemmet..
Idag va de omöjligt att få med någon, någon som vill till Ikea imorn kanske?

Nu har jag just skickat in mina ljusbeställningar.. och betalat nån räkning, en har jag slarvat bort så den kan jag inte betala?! Bra gjort Elin!
Men så blire när man bor så jävla rörigt som jag gör nuförtin..
Har så jävla litet, men mycke grejer intryckt.. borde fortsätta den lilla packningen som jag påbörjat..
Men vet ju inte var jag ska börja riktigt? De är ju inte bara lite saker jag har tyvärr...
Haha...

Idag börjar jag jobba 18:00 till stängning.. Thomas ikväll..
Imorn samma tid, och efter jobbet ska jag hämta nyckel.. så ska ta med lite grejer då i bilen hade jag tänkt.. ösa in i lägenheten på kvällen efter jobbet :) Så kan jag ta med lite kläder o köksprylar under veckan, så får jag be Johan om hjälp att köra kärran torsdag? Fredag kanske? När de nu passar att köra möbler..
De är ju inte så mycke som måste köras i kärra så de borde gå hyffsat bra ändå..
Men jag vill ju få de gjort så fort som möjligt såklart!! :D

Ey fuckers.. nu ska jag ta tag i allt här.. Ringa Britt-Marie först bara.. kan ju bli nån timme där i telefon också..
Har jag en liten känsla av.....

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Lisa

jaa de är skönt =) hur avr det i sälen?

2008-04-28 @ 15:12:53
URL: http://lisabodini.blogg.se
Postat av: Annika

Tack!!:)Kul att åka till ikea och shoppa nya grejer:) skulle jag också vilja! Händer det något kul i karlskoga över valborg då? Kommer hem nämligen! kramkram

2008-04-28 @ 17:37:26
URL: http://annikafredby.blogg.se
Postat av: Lisa

hha nej va träligt med punktering.. gick bilen att köra överhuvudtaget ?:P haha
jo min helg har varit bra :)

2008-04-28 @ 18:28:30
URL: http://lisabodini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0