Ikea..

japps, idag kom man äntligen dit för att spendera lite drygt 1500:-¨
men de blev en del för pengarna ändå.. :P
Drog med mig lillebror.. Handla lite glas, kuddar, äverkast, gardiner, matta,pall,lakan,sugrör,diskställ,sängben osv.. Men mest nöjd blev jag nog över mina sugrör..:P
Haha..

När vi kom till stan igen blev de att svabba av min bil, den va full av fågelbajs o annat mysigt så de va en välbehövlig tvätt kan jag lova, va nog nästan ett år sen sist som jag tvättade den.. :P Haha..
Sen bidde de mc donalds, va tvungen att äta nåt fort innan jag ska iväg..

Nu ska jag bära ner lite mer prylar till min bil, ska mosa den full av grejer innan jag åker till jobbet, börjar 18:00 idag, så jag ska lämna av grejer i lägenheten efter jobbet hade jag tänkt... Se hur fiskarna mår också som jag ska sköta om:D

Bra sagt! :
Finns de inget bröd får du äta limpa!

Haha!

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh kul med så mycket nytt :) Hoppas du får en rolig valborg nu!! Blir de nån utgång i helgen förresten? Kramar!

2008-04-30 @ 13:31:35
URL: http://annikafredby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0