Idag så..

Idag äre tänkt att jag ska åka till Sälen, stanna där över helgen.. men just nu så har jag inte numret till nån i den bilen jag ska åka upp med? Så de känns ju lite sådär måste jag säga.. Känns nästan som att de krånglar med flit bara så att jag ska stanna hemma.. Åka eller inte åka? de är frågan..
Jag har iallafall tagit hem en film och några avsnitt av Scrubs så jag har nåt att kolla på om kvällarna där uppe..
Kommer ju inte ha internet men.. Datorn ska med ändå!

De mesta är nog färdig packat, jag är duschad & snart klar..
Så sluta nu att jäklas! Jag vill veta hur dagen bliiiir!
Måste handla med lite färdkost också ! :D

Näääe.. nu skiter jag i dehär.. om jag åker får ni nytt att läsa i min blogg på söndag, annars finns de nog några arga inlägg senare om jag av nån anledning skulle bli hemma..

Bajs bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0