Hur kunde jag?!

Det slog mig ganska nyss att jag missade att lura nån när de va 1:a April & allt....
Dessutom har INGEN lurat mig, inte ens försökt..
Jag som är så lättlurad, att ingen lurat mig i år? Är de kanske så att jag växt ifrån första April skämten?
Precis som mamma sa att jag är för stor för påsk-ägg?
Vuxen-livet piskar mig! :P

Kan ju bara hoppas på att min bil bara första April-skämtade med mig när den bestämde sig för att den ville dö..
MIN BIL!! Den har funkat jättebra sen den va på verksta.. Inte ett endaste problem, inte ens idag när jag åkte hem från jobbet märkte jag att de va nåt konstigt, parkerade för att gå upp & lämna mina varor hemma innan jag skulle hem till Tess, när jag kommer ut igen så startar den inte??!?!

Efter mycket om och men så startade den med hjälp av startkablar, MEN..laddar ur sig direkt på tomgång,batteri lampan lyser och likaså oljelampan piper & blinkar som om de vore något jävla tivoli där i instrumentpanelen, så måste köra hela tiden för att den inte  ska stanna.. och när jag väl parkerat, så äre startkablar som gäller.. så nu faan får den stå där den står och skämmas tills nån har tid att meka åt mig...

Jag som bestämde idag att jag skulle byta till sommardäck på tisdag när jag är ledig :(

Förresten så va min stalker inne på jobbet idag igen, men jag sprang in & gömde mig på lagret.. Men han stog tydligen längs kassa-linjen & kikade in efter mig en stund innan han gick.. Tjii fick han för att jag såg han först för en gångs skull & hann undan..

Imorn(onsdag) är jag ledig!! And I love it, ska såva länge.. :P
Ska lägga mig nu...
Ha de !

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Fyy va läskigt med en stalker..usch!
Jävla bilar, men är det inte bara att byta batteri och fylla på med olja?

2008-04-02 @ 13:27:10
URL: http://pernillamariaa.blogg.se
Postat av: My

din stalker? han den där som bjöd dig på mat? :P

2008-04-02 @ 18:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0