Happy!

Nu har jag just kommit hem från den långa hemresan från karlskrona..
LÅÅÅÅNGT!  Men jag har träffat så sjukt mycke härligt folk, och är förvånad över hur mycke dom där två norrmännen pallade att supa.. dom söp, och sjöng sånger fortfarande vid tolv idag på dagen när vi åkte hem! Då har dom alltså hållt igång sen tidigt igår!`??!! Bra kul va dom iallafall!!

Allt har varit fint, jag har bara varit Fröken Fossmo som levt en helg som en prinsessa i stort sett :)
En upplevelse jag aldrig kommer glömma.. Har träffat kungens kompis.. som jag kallade honom.. han jobbar med kungen, kommer inte ihåg vaf hans tjänst heter.. men nåt viktigt och stort va de iallafall! :D
Tog kort på han också för han såg typ ut som kungen med sin klädsel och gråa hår.. :P

Jag kan inte beskriva allt vi gjort, och allt vi kollat på.. men vi va ute på en båttur i solskenet på havet & kollade olika öar och massa.. FINT! De går inte att förklara allt i en blogg.. :P Men alla baldamer & partner som fanns på plats, vet exakt hur jag menar!!!!

Tack Nicklas för att du låtit mig vara med på denna helg! :D

Jag ska lägga in lite foton senare.. men först har jag ett par väskor att packa upp, en hund som ska motineras och lite mer därtill..!

Vet ni? Alla tänker inte riktigt som jag! Men vem bryr sig??
Jag klarar mig bra ändå...

Hejdåååå!!


Kommentarer
Postat av: Moster

Härligt att du haft det så bra!
Och vet du vad!!
JA du kommer att klara dig bra!
Kramiz

2008-04-20 @ 21:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0