Godmorgon!

Då har man just pallrat sig upp från sängen också då..
Lite senare än vanligt, men de va så gött att ligga & dra sig lite extra länge.. :P
Va nog vaken till halv sex imorse iallafall innan ögonen trillade ihop...
Såv ju inte hemma inatt.. ;P

Emelie ringde och väckte mig också en gång, ville ha lunch-sällskap.. typiskt att hon ringer om de när jag inte är hemma! :S Om du kanske sa till en dag i föreväg Emelie?! :P

Kusinen Matilda ringde ganska nyss också :)
Så nu återstår de att se om vi hinner boka in nåt besök på kumla innan flytt..får hoppas de passar nu på onsdag, skulle va skitbra de om jag hann dit innan jobbet... Men de märks imorn!

Nu ska jag snart bestämma mig för vad jag ska äta innan jobbet, börjar jobba 17:00 idag..
Sen ikväll blire nog hem till min dator och kolla på serier som jag fått hem nu.. :P
Serie-nörd som man är!

Nee, färdig-nördat för en stund!
Bye bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0