Fint väder..!

Kolla ut!
Skit gött, överväger starkt att ta fram vår-jackan nu & hänga undan vinterjackan.. eller är de för tidigt tror ni?

Sovit ända tills nu däremot.. :P
Laaaaat.. hehe, men de är för att jag sitter uppe så sent med datorn :D
Skriver med folk på msn & läser massa bloggar! Värt va?

Vaknade inte ens när telefonen ringde vid 10..
Mekonomen ringde för att meddela att min laddningsbrygga som jag beställt.. :D
Snabbt de gick va? :D Jag sa ju till killen bakom disken att jag MÅSTE ha den innan helgen, så han ringde och gjorde sitt bästa.. Bra jobbat mekonomen-killen!!! :D

Så nu: Hämta laddningsbrygga på Mekonomen, Åka & äta mat, sen vidare till jobbet!
Jobbar kort dag, 15:00-19:00
GÖTT!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Hej.. visste inte att du fanns här!! fan va kul... Puss gumman!!! ska kolla på tv nu... so you think you can dance? yes! i know i can!! hehehe

2008-04-03 @ 20:00:00
URL: http://killas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0