Elin - once you have it, you love it

Haha, min hippa moster har hittat en sida där man får en slogan till sitt namn...
Mitt va: Elin - once you have it, you love it..
Undra då va hennes va? Moster, skicka mig länken! :D
Tror man kan hitta mycke kul där..

Nyss kommit hem från jobbet nu.. åkte förbi botorps ridhus på vägen hem för att säga hej till Emelie & Nico som va där & kolla hoppträning..

Nu blire MAT, har inte ätit nåt sen frukosten hos moster..
Ich habe hunger..

Blir så glad när jag ser att allt fler folk hittar hit till min blogg, nya kommentarer är alltid kul! :D

JAG LÄNGTAR TILLS IMORN!
Ska bli full, ska komma ihåg att ta med kameran så jag kanske kan bli påmind av nåt på söndag fall jag missar att lägga morgondagens händelser på minnet! :D

Puss & häjj

Kommentarer
Postat av: jessi

vi ska bli fulla OCH vinna ;)

2008-04-05 @ 12:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0